Idag!

Idag började skoldagen med idrott-simning. Det gick väl helt okej. Blev riktigt yr efter första "delen" så jag satt sista halvan. Lite synd för det verkade lite kul.
Sen till skolan, mentortid och sen media. Vi skulle redovisa våran APU och jag är inte nöjd alls. Jag hade gjort så jag skulle läsa vad det stod utan stödord men jag läste lite som jag ville och upprepade saker, kunde verkligen gått bättre och jag kunde svarar mkt bättre på frågorna jag fick. Men men....

Efter skolan så gick jag, My och Maxi och fikade. Mysigt, dom hade gjort om så det var fint :) Sen till lägenheten, alla vilade lite innan mamma kom. Sen körde vi Maxi till stationen och sen åkte vi andra till Helmer Nilsson. Sen hem och nu är jag här!

Hade tänkt lämna in en uppgift i idrott och sen påbörja engelskan lite. Får se hur det går, är skit trött så hade tänkt lägga ihop allt vid 9 och sen ligga och läsa och kanske skriva dagbok. Men nu ska jag börja jobba! Kanske slänger upp lite bilder från veckan, men tror bara det är bilder på mina kläder...

xoxo linda