Idol...

Nu är det utröstning så vi får väl se vem som är kvar. Jag har aldrig tur så just nu vill jag inte ens hoppas.

Skolan har faktiskt varit helt okej :) Efter skolan så följde jag och My Amanda till stationen och försökte ge henne lite mod ;) Jag hade jätte kul i alla fall :P Sen blev det att jobba. Har kört lite idag.

Ibland tar det tid mellan gångerna vi kör så måste köra oftare. Men på måndag ska jag anmäla oss till Risk 1 så har vi gått alla kurser. Sen ska vi "bara" köra. Halkbanan och övningsköra med trafikskolan. Sen hoppas vi på att vi är redo för att göra proven i mars :D Hade varit så satans skönt att ha körkortet när man är 18 :)

Vi köpte med oss mat från Hong Kong innan, gott! Och imon blir det mormor. Håll koll i Smålandsposten ;) Ska kanske köra till henne då, kan ju behövas. Även om vägen är väldigt tråkig :P

xoxo linda