Lucian

Det verkar som att snart alla lärare på JB har sett mig i tidningen för många har kommit fram och frågat hur det går och kollat om det verkligen va jag och sånt. Kul? :P

Imon är det övning igen. Kanske fel att skriva "igen" för vi sjöng egentligen inget förra gången, så det måste vi göra imon. Det är tänkt att en kör ska vara med också och göra det fylligare eller vad man ska säga. Vet inte om dom är med på alla uppträdanden.

xoxo linda
#1 - vickan

fin blogg! kolla gärna in min! :)

#2 - Lalleh

Haha varför va du med i tidningen? ;O

#3 - Suneeta & Chanel

Vilken fin blogg du har, jag gillar den rosa färgen!

#5 - Emelie

Hoppas du haft en bra dag! =)

#6 - Kung Evve

var gärna med i dagens blogg :) Avgörs om en timme!

#7 - william

är du lucia:D???



Vad tycker du om mina "Brown Eyes" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

#8 - Jessica - En flicka som är stark

kul att vara med i tidningen :D

#9 - Ems

Vill du vara Lusia? :)

#10 - Ems

*Lucia

#11 - Moa - Ponniliv.

awesome blogg !

#12 - Esmeralda<3

Sugen på att ha strålande vita tänder?

Ja? Var då med och tävla om tandblekning på min blogg!

Länk till tävlingen:

http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-tandblekning.html#comment

#13 - Johanna

hej på dig finis! hur är läget? :)

#14 - Jullah

KOlla in våran blogg ;)

#15 - LouiseMonica

Vill du bli veckans blogg och vinna en stor bildlänk? Titta in hos mig! Kramkram ♥

#16 - Felicia

Haha, det är ju roligt :)

#17 - Mother&daugther design

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor, virkade grytlappar m.m. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? FRAKTFRITT! NYHET, vi har nu mössor till hösten och vintern. (OBS! Högsta smyckespriset ligger på 100 kr allt annat är under 100 kr.) Varmt välkommen in till oss och kika runt!

#18 - Sofia Tennwald

Nämen! Har du gått och blivit Lucia? Eller!? :D

#19 - Julia Lahti

Hej hej! Fin blogg du har, följa varandra på bloglovin? :)

#20 - Elin

Fin blogg du har! :)

#21 - elinlarsson

va går du för skola? :D ska du va lucia?

#22 - Perlita Nuñez

Var med och tävla om att bli veckans blogg i min blogg! Tävlingen avslutas på Fredag den 18november!

www.perlita.blogg.se

#23 - Jullah

KOlla in våran blogg ;)