Oj oj

Såg att det var väldigt längesen jag skrev. Finns inte så mycket att skriva om egentligen. Va ju och tog kort igår. Jag är nr. 7. Alltså sist kan man väl säga.

Sen hem och gjorde inte så mkt. Nu har jag foto och vi kollar på någon tråkig film om någon fotograf som dog -06. Kollar inte så speciellt mkt. Man fick ha datorn på om man ska skriva klart uppgiften så jag lotsas att det är det jag gör. Jag gjorde ju det ett tag men blev klar!

När jag kommer hem så ska jag vila lite och sen ska jag på övning 17:30. Känner mig lite proffsig att jag lyckas skriva när det är så mörkt, ser inte tangenterna. Jag brukar aldrig lyckas såhär bra :P Men men, e ju inte nörd så ;)

Har lite sovmorgon imon och då ska jag städa! Och duscha! Sen är det bara svenska och vi får väl se om vi får tillbaka våra "uppsatser" eller vad vi ska kalla dom. Uppgifter funkar nog bäst. Läraren va sjuk idag så vi hade rektorn lite på morgonen :P

xoxo linda