Plugg och huvudvärk

Sitter i Mys rum och har gjort lite skoluppgifter. Har bara gjort klart en men har påbörjat två. Men det ska jag fixa imon, måste jobba på en del nu så jag verkligen får klart allt! Behöver inte bli klar i helgen, har i alla fall till nästa vecka på mig och en är till nästa år, men känns ändå skönt att ha påbörjat dom.

Ska göra en gruppuppgift och egentligen hatar jag det för oavsett vem man jobbar med, så kan man ju inte lita på att den personen gör sin del av arbetet. Eller, man kan väl det men jag har ju problem med sånt och det gör mig bara orolig för jag vill ju inte förlora på något bara för att resten av gruppen inte gör det den ska. Men jag får hoppas att det inte blir så :) Och nu menar jag ju inget illa på någon speciell, utan bara allmänt!

Ska äta lite chips och kolla på Top Model med My och sen går jag nog och lägger mig. Lång dag idag!

xoxo linda