Svenska?

Har svenska nu men har ingen lärare. Har varit två lärare här för att få oss att starta och gett oss uppgiften, men sen går dom. Alltså kan vi sticka hem och vi vill för dom skulle ändå inte märka något.
Men det kan inte jag för jag ska träffa Maxi när jag har slutat och vid 6 har jag utvecklingssamtal. Hoppas det går bra! Har i alla fall en bättre mentor nu.

Invigde min svarta fluga idag med. Får lite kvävningskänslor men det ska gå :)

Har börjat på min uppgift och ska väl försöka bli klar med den idag med. Annars måste jag göra det hemma och det vill jag inte!! Dom kvällarna som är kvar av veckan vill jag bara vila. Kanske att vi jobba på fredag men det går nog fort.

Ska börja trappa ner med medicinen med. Måste hämta ut nytt idag bara sen får vi väl hoppas på att jag blir bra :) Annars får vi se hur jag gör.

xoxo linda