Vila lite

Igår va vi ju i Ullared. Hann inte skriva något på morgonen och när vi va klara där så åkte vi till Helene, Simon och Joel och va där till halv 12 typ. Jag hade faktiskt riktigt kul och trevligt! Simon går också på JB men ekonomi typ, och han visste vem Jessica va så jag fick sitta och berätta allt hon gör med hennes sjukdom. Det var väldigt kul faktiskt :P

Vi va inte hemma förens runt 1 inatt och då hoppade jag rätt i sängen. Har sån jävla mensverk också så har legat i sängen hela dagen. Pappa fick inte väcka mig tidigare än 13 idag och det gjorde han inte heller. Har fortfarande riktigt ont men Joel messade innan sa att det va filmkväll i lokalen idag.
Jag berättade det för My och hon e väldigt sugen på det och det kan ju faktiskt va kul så jag ska försöka ge mig på det hade jag tänkt!

Får ta med mig tabletterna och så får vi se om jag klarar mig. Ska ta kort på allt jag köpt också men har inte packat upp ännu så kanske fixa det någon annan gång. Eller så gör jag det snart. Ska va i lokalen runt 6-7 så har ju tid på mig. Ska lägga upp shoppingen från i tisdags också!

xoxo linda