#3

Idag hade jag ju inte så lång praktik. Men det gjorde inget. Vi skulle komp..(minns inte mer) några bilder och det tog över en timme, asså datorn skulle göra det själv. Så medan den höll på med det så städade vi och sen fikade vi. När vi va klara med fikan så fortsatte vi att städa och sen har vi fixat med bilderna.

Tror jag nämnde en tjej som heter Susanne och är 23 år. Vi kommer jätte bra överens och det tycker jag är jätte skönt! Idag pratade vi en del om filmer, skönhetsideal, släkt och familj. Även lite om skolan och student. Hon är ju en föredetta John Bauer elev och hon läste också IT-Media. (Kan ha skrivit detta innan men minns inte och orkar inte kolla).

Men jag trivs jätte bra! Just nu är det lågsäsong och inte så mkt att göra. Men alla är väldigt snälla och trevliga så det gör inget om man får tid över! :)

Ska se om jag får sluta lite tidigare på fredag så jag kan ta en tidigare buss till Växjö! Har för mig att det gick en 17:58 eller något.

xoxo linda