Akuten

Var ju som sagt på barnakuten idag. Tre jävla timmar tog det! Det gick ganska fort när jag skulle träffa sköterskan. Sen kom läkaren efter en liten stund. Vi pratade och så och det tog kanske en timme. Sen skulle jag vänta på sköterskan som skulle komma med alla prover. Tog evigheter bara det! Och sen fick vi vänta i över en timme bara för att dom ska envisas med att lämna svaren på plats.
För min del hade jag gärna tagit det på telefon för att sitta där och vänta är så jävla tråkigt! Jag hann med 12:20 bussen med 10 minuter till godo.

Dom har inte hittat något fel ännu. Men ska avstå från produkter där mjölk är tydligt, och fick nya tabletter. Får hoppas att dom hjälper :)

Sen hem och äta och sen till Estvalls, var där runt halv 2. Och åkte till Växjö runt 8. Lång dag!

xoxo linda