But I need you to turn the tide

Nu är jag nästan klar med engelskan! Känns skönt. Har dock inte kunnat göra allt jag ska, men det är för att jag inte hittar någon riktigt fakta. Men men, jag har gjort mitt bästa i alla fall.

Nu ska jag nog gå och äta lite, har bara ätit två mackor. Sen måste jag hämta sladden till batteriet. Får se om jag skriver på krönikan sen. Såg att jag räknat fel. Dom gav mig total 10 veckor, men deadlinen är 18 november och det betyder att det är ca 5 veckor kvar, och det har inte gått 5 veckor sen dom gav mig 10 veckor. Så vi kan säga att dom har räknat fel!

Kanske ska kolla klart på CD 1 av OTH. Det var 5 avsnitt på alla förutom den sista, dom brukar inte har så många på en skiva, men vad gör det :) Jag har 2 avsnitt kvar på den så det ska nog gå. Kanske ska leka med mitt hår sen? Har ju en locktång men det blir aldrig bra med den, kanske har lite tur idag!

xoxo linda