Fotoplugg

Eftesom vi inte hade lärare idag så skulle vi göra några uppgifter hemma och jag har inte gjort dom. Än.
Jag ska precis börja med det nu så vi får se hur långt jag gör, kanske ska göra 2 eller 3 stycken? Hoppas att han blir nöjd då. Kan ju ljuga och säga att jag har gjrot uppgiften utan att jag har det, men vill han se någon gång så är det bra att ha det gjort!

Jag stör mig jätte mkt på att jag glömde ta ett papper på engelskan, måste verkligen komma ihåg att göra det imon på svenskan för jag måste göra klart den till nästa tisdag!! Måste påminna mig själv!

Mötet gick väl bra med, alla som inte hade nyckel kom först, jag kom allra först. Lite segt men folket är kul så det var lugnt :) Kom inte fram till så mkt. Dom ska ha värvning om 2 veckor men det missar jag för jag har praktiken då, suger lite smått det med men vad gör man :)

Nu måste jag fortsätta!

xoxo linda