Home

Har kommit hem från Växjö och har även hunnit äta.
Såhär ser jag ut idag:

Den svart tröjan är egentligen Maxis men den är så otroligt skön och luktar super gott så ville ha den idag. Förlåt om jag inte fick det
Hade självklart inte foppa på mig, brukar ha dom hemma eftersom golvet är så sjukt kallt.

Var på skopunkten med My och mamma innan och vi kom hem med tre par skor var!

Skulle impregnera dom eller vad det nu heter och stavas. Skorna i mitten är ett av mina lite äldre par klackar som var tvugna att få sånt medel på sig. Har inte sprayat dom någon gång för jag inte har hittat mitt sånt medel. Men vi köpte mer idag då.
Ser att dom längst ner till höger ser niklippta ut, det är dom inte! Men det kommer en bättre bild sen eller imon på dom som är mina.

Nu ska jag lyssna lite på musik och sen kör vi till mormor :) Hörde att min moster, kusin och kusins pojkvän är där. Lite ovanligt men kan ju hoppas att det blir kul :)

xoxo linda