Idol på fredag

Var precis inne på aftonbladet och kollade lite och då fick jag se att dom hade lagt upp låtlistan som ska sjungas i "Idol" på fredag.

Bild från: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13771545.ab
Måste säga att jag blev riktigt besviken! Mest av Robin och Linni då eftersom det e dom jag "hejjar" på. Och Moa, helt ärligt? Den ända som har valt bra låt är Amanda Persson, och henne hatar jag så den kommer absolut inte vara bra efter att hon har förstört den. Olles låt är också rätt bra. Men jag ser faktiskt inte fram emot att se det, kommer bara bli ännu mer besviken!
Det hon vill ha, jag tror att jag har en låt som heter så men jag minns inte hur den gick, får nog kolla upp det.

Just det, temat är "hits" och jag kan inte precis kalla dom här låtarna för hits...

xoxo linda