New Kid

Lyssnar på "Jag gråter bara i regnet" den akustiska versionen och började tänka på om jag har nämnt den här. Jag såg att jag har en rubrik med det namnet men hittar inget klipp dom senaste månaderna så jag måste bara slänga upp den här!


Snygg e han ju med i videon!

Om ca 10 minuter ska jag cykla tillbaka till Estvalls för jag ska följa med ägaren på en fotografering på ett företag runt 3. Lika bra att vara där lite innan ju! Lite synd är det för det vad tänkt att My skulle komma och hälsa på. Men jag är ju inte där då så det får bli en annan dag. Kanske på torsdag.

Bytte batteri på min och mammas klocka idag. Susanne trodde att jag kunde få rabatt eftersom jag e praktikant. Och det fick jag, så det kostade mig bara 35:- /st och det blev jag super förvånad över. Men självklart glad :) Dom är så snälla där så jag ångrar verkligen inte att jag sökte där!

Dom har ju ett bra rykte med, tycker jag i alla fall. I stort sett alla tycker att dom är snälla så det är ju ganska populärt ställe faktiskt. Det kanske man inte tror men jag har ju sett det nu ^^

Nej! Nu ska jag göra mig klar! Har varit hemma på lunch. Lite tidigare än vanligt för annars hinner jag ju inte innan fotograferingen. Ikväll e det konsert och imon kommer kanske Maxi hit.

xoxo linda