Snabbis!

Tänkte egentligen inte skirva idag för jag har inte haft tid. Men slänger in en snabbis!!
Ägaren på företaget jag är hos ville anmäla mig som luciakandidat. Efter lite "tjat" under dagen så gav jag med mig och innan jag skulle gå hem så fick han ta lite kort.

Sen var det bara hem och vända för sen skulle jag möta upp Maxi. Vi gick hem till mig och pratade lite. Mysigt! Sen åkte ham hem och då gick jag och åt.

Nu ska jag sova för imon blir en lång dag. Börjar med praktik och sen direkt till G-kulla för en FN-konsert. Sen hem och duscha, samt ta kattlådan och sen ska man hinna äta och fixa sig innan man ska i säng. Men sen är det bara en dag kvar och sen har jag äntligen lov :) Även om det har varit 2 roliga veckor.

Hade lite "girl-talk" med Susanne innan också. Pratade lite om killar, barn och alkohol. Hon har jag lite mer erfarenheter av allt förutom barn. Det har ju ingen av oss. Men har ändå varit kul och det va trevligt :)
Imon kommer en bild på hur jag såg ut idag!

xoxo linda