Ta det lugnt!

Har varit hemma i ca 30 minuter nu. Kom hem vid 6 som vanligt men det blev att äta och sen in i duschen för och sen direkt till Thalia!
Konserten var ganska dålig. Det ända som va bra va när Sandra pratade och hennes söta lilla dotter ropade mamma. Dom har så söta röster när som är så små. (Hon är lite mer än 1 år)

Nu ska jag ta kattlådan, sen kanske jag hämtar kesella och läser lite. Blev sen kväll igår men det har ju faktiskt gått bra.

Såg ut såhär idag:

Hade ju självklart inte foppa på mig. Hade rosa tygskor.
Susanne tycker det e kul att jag har färgglada skor på mig. Ny färg nästan varje dag. Jag tycker det e kul men nu vet jag inte vad jag ska ha imon. Klackar känns lite jobbigt så kanske bli mina rosa/orange converse. Svårt att veta färgen egentligen. Dom ända som är äkta, märker egentligen ingen skillnad på dom så vet inte om det var bortkasstade pengar :o

xoxo linda