Trött

Är trött men på något sätt orkar jag inte gå och lägga mig. Åt en choklad innan och satte den i halsen, bra Linda...
Tur att jag hade mitt vatten i alla fall. (Anteckna!)

Vet inte riktigt vad jag ska göra. Idag sa mamma att vi kanske åker till Ullared på lovet eller veckan innan, och då måste man ju börja skriva en lista. Så det gjorde jag innan. Har gjort tre olika, en med saker som jag måste köpa i veckan, en med saker jag ska köpa någon gång i år och en Ullareds lista. Allra viktigast är det till Maxi, firar ju 6 månader på torsdag :) Men på onsdag så ska My hjälpa mig att leta lite.
Vill ju inte handla upp alla mina pengar. Det är nackdelen med att jag ALLTID handlar med kortet, har nästan aldrig löst och sen dom tog mina pengar på festen så ska jag verkligen inte ha lösa pengar! Men jag överlever ju ändå :)

xoxo linda