2011

För någon dag sen så insåg jag att detta året har varit bland dom värsta/jobbigaste hittills.
I Januari blev jag dumpad av den jag älskade mest, och vi bråkade och han höll inte kontakten som han lovade. I alla fall inte på rätt sätt.

Sen hände inte så mkt fram till 21 mars, då började jag prata med Maxi och allt kändes lite bättre. Vi blev tsm och det är inget jag ser som negativt. Men vissa i min omgivning har problem med det och en pratade inte med mig på 6 veckor. Det var en riktigt jobbigt tid för mig, och är fortfarande när jag tänker på det.
Och den personen har fortfarande inte accepterat att vi är ett par trotts att det har gått snart 5 månader. Men det är något jag får leva med, det förändrar ju inte mina känslor.
Sen finns det dom som accepterar det men inte tycker om det.
Ibland undrar jag om jag aldrig kan få vara lycklig med en kille för andra? I Stockholm så pratade vi om bögar och då sa mamma att så länge man är lycklig med någon så spelar det ingen roll vem det är med. Önskar att folk kunde tänka så.

Det tredje är att jag blev sjuk 9 juni på något sätt. Troligen sjuk kanske jag ska säga, ingen har ju hittat något fel. Och det har inte gått över alls! Ibland är det värre och ibland bättre, men aldrig bra. Och om en vecka så har det gått 3 månader sen det hände. Och jag vill veta vad det är.

Vad finns det mer? Fram till idag så har nästan varje dag varit jobbig på ett eller annat sätt. Får hoppas att nästa blir bättre och att det inte blir någon undergång!

xoxo linda