AiluCrash

Så heter gruppen som var med i filmen "Jag saknar dig" och jag tycker faktiskt att dom var rätt bra :) Sitter och lyssnar på en låt med dom, "Turn the tide (Cilla turns)" tror jag den heter. Jag hade velat ha "Jag saknar dig, jag hatar dig" eller vad den heter. Men finns bara några sekunder från filmen och jag vill ha studioversionen som finns på Spotify. Men den kommer väl den med :)
Han sjunger även "Love hurts" och faktiskt bättre än Nazaret.

Har egentligen ingen lust att skriva. Känner att mina känslor är lite överallt och ingenstans kan man säga. Och sp vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva.
Ska nog till mormor snart och det ska bli kul :D Min moster jag tydligen komma också och har inte träffat henne på länge! Och så blir det god mat ;)

Joo, va på tippen innan också, slängde faktiskt lite gamla kläder så har ränsat ut lite. Känns faktiskt skönt, än så länge i alla fall :P

xoxo linda