Det röda rummet

Sitter i ett grupprum med Nicole just nu. Finns inte så mkt att göra...

Igår när jag gick till lägenheten så bestämde jag mig för att ringa till företaget som inte hade svarat på min praktikförfrågan kan vi kalla det. Men då skulle jag ringa tillbaka för jag skulle prata med en annan person, och jag ringde igen men då var han upptagen, men hon som svarade sa att hon skulle be honom läsa mitt mejl. Inget svar från dom ännu.
Så på idrotten ringde jag dit igen och då fick jag prata med rätt person. Han förklarade också att dom inte hittade mitt mejl för den jag skickade till strular väldigt mkt och tar bort mejl som dom får. Så han gav mig en annan mejl och sen bestämde vi att jag skulle komma bort till dom någon dag. Så nu har jag mejlat och sen går jag dit nästa vecka. Hade vi inte haft trafikskolan så hade måndag varit perfekt. Men jag kan ju dit på onsdag eftersom jag ändå går förbi när jag ska till bussen. Bara att gå lite extra tidigt ju? Annars tar jag det på torsdag efter VC. Eller innan kanske, har ju planer på att hälsa på min gamla skola :)

På lördag ska jag fira en av kusinerna!

xoxo linda