Estvalls - check!

Innan bussen idag så gick jag till Estvalls och kollade hur det blev med min praktik, och dom sa ja!! Så vecka 42-43 så ska jag va där mellan 9:30 - 18:00. Gillar inte tiderna men jag har ju löst det nu i alla fall så det känns super skönt!

Ska kolla på min gamla skola imon och se om jag kanske får vara där nästa år, lika bra att vara förberedd så man slipper tänka på det sen! Men vi får se hur det blir med det :) Mamma känner ju en också som vi ska kolla med.

Har rast just nu. Ska ha svenska efter den. Läraren är lite dum för vi går mellan 12:45 - 15:45 och hon ger oss rast 13:30 när vi egentligen ska ha den 14:00. Då blir det att vi går 1h och 15 minuter mellan rasterna. Men hon har gjort så att vi går först 45 minuter och sen 1h 45 minuter. Men men, hon är som hon är, annars är hon bra.

Har väldigt ont i huvudet känner jag nu...

xoxo linda