Foto och plugg

Hade tänkt göra delar av min fotoläxa innan, men insåg att det kanske är bättre att jag tar allt på samma kamera så att ljuset är likadant och sånt. Men imon ska jag leta upp Torbjörn så jag kan låna en kamera från skolan. Dom har ju alla funktioner. Men det stör mig att alla läxor har krävt systemkamera, förutom typ två? Alla har faktiskt inte råd med en så tycker dom borde tänka om där lite... Sen måste jag välja en djurbild med, har tre att välja mellan, om jag hittar den tredje på hårddisken.

På förra rasten så va jag med My. Hennes spanska lärare är ju lite...borta? Så jag gjorde henne sällskap medans jag kunde då, och sen kom Joel och deras klass. Roliga killar det där :) Alltid "häftiga" diskussioner, alltså lite agressiva kan man säga :P Men det är kul!

Nu ska jag nog skriva upp allt jag måste göra!

xoxo linda