Foto

Har fotolektion nu och det händer typ inget. Kan va för att typ alla är så sega med att lämna in sina uppgifter. Finns rätt många som inte gjort någon tror jag. Ganska illa för då måste dom ju göra det sen och det är minst två i veckan. Men jag har lämnat in alla så det är väl lugnt :)

Här är en av läxorna som skulle in idag:

Har för mig att Mogge har den och han har inte bott här på typ två år eller något? Så jag antar att bilden är kanske 3 år då.
Men han är alltid lika söt :)

Rast om 45 minuter och då kommer troligen syrran hit. Kan inte träffa älsklingen för han är i köket idag, så vi får träffas imon, och då sover vi i lägenheten :)

Vet inte riktigt vad man ska göra nu. Torbrörn sa att vi skulle in i studion och kolla med ljussättning och sånt. Får se hur det går. Känner att jag inte orkar så mkt idag. Mår rätt dåligt idag. Ögat är svullen på en sida, det känns som om magen har blåmärken på insidan och ibland på utsidan, vristerna gör ont, handlederna med och eftersom ögat är svullet och gör ont så sprids det till huvudet. Känns som en kul dag, och så kan man inte åka hem för vi måste jobba -.-' Men det blir ju pengar det. Är väldigt nöjd med lönen som kommer på fredag, jobbade inte lika mkt som vi kommer denna månaden så då blir det mer nästa :D

xoxo linda