I lägenheten

Kom till lägenheten för ca 40 minuter sen. Funderar på om jag ska lägga mig i soffan och så får vi se om jag somnar eller inte, det hade varit skönt :P Får väl ställa mobilen på 3. Mamma ska komma också så man får lite sällskap.

Har inte hunnit göra så mkt. Tror faktistk att jag är lite hungrig, magen känns lite tom.

Det är några st som frågar om jag har färgat håret. Tycker det är lite konstigt för jag har ju en utväxt på typ 2cm så den syns ju väldigt tydligt! Men det kanske är sättet dom klippte mitt hår på? Eller att hon använde silver schampoo (stavning?), men jag vet inte, har ingen koll på hur det fungerar men kanske ska ta och köpa mig ett? Fast känns som om dom är jätte dyra, och jag vet inte ens var man ska hitta sånt. Troligen hos frisören?

xoxo linda
#1 - filippis

isadora silverschampo är bra, och det finns på ett stort maxi, typ som här i växjö.