Men jag vore ingenting om du inte fanns

Så sjöng dom precis! Kollar på en inspelning från igår för vi pratade samtidigt som vi kollade på det.

Pappa kom och väckte mig vid 11 så har varit vaken sen dess. Började med mina tabletter idag så fick vänta tills 12 innan jag fick äta. Då va jag hungrig!! Men det var gott att äta, fast nu har magen börjat bråka lite. Men jag tror att jag kommer bli bra nu :)

Vid 15 så ska vi till två av mina kusiner och fira en av dom och deras pappa. Dom fyllde båda år i Maj tydligen men har gjort om hemma så har inte kunnat träffa dom alls lika mkt och då har vi ju inte kunnat komma. Vet själv hur det är när man renoverar.

Får snart gå upp och fixa med travet. Vi väljer hästar ibland ^^



Syns kanske inte vilken låt men jag lyssnade på "Jag saknar dig" med AiluCrash :)

xoxo linda