MM-A

Kanske en av de tråkigaste lektionerna vi har. Tur att man får sluta efter! Men ska till lägenheten när jag är klar i skolan och sen vid 4 så är det trafikskolan. Hoppas det inte är lika segt idag, men man vet ju aldrig.

Tror att jag äter i skolan idag. Börjar känna mig hungrig och vet inte om det finns något gott i lägenheten. Men jag ringer väl mamma när jag har slutat så får vi se :)

Träffade min kusin på rasten. Hon har också fått veta att hennes syster ska få barn och hon var väldigt glad för det! Vi tycker båda att det är konstigt att Mone (min moster) ska bli mormor. Hon är så ung, tycker jag. Men det ska bli jätte kul! :) Längtar tills man kan se magen och när barnet är ute :D

Nu ska jag fortsätta. Vi håller på med en reklamfilm för Peace and Love festivalen och jag är nästan klar. Bara en bild till och sen ska jag få texten att rulla. Alltså det som jag inte kan själv, är kvar. Har ju inte gått igenom programmet riktigt så jag vet inte vad jag ska göra. Men det är ju bara att fråga Linus :)

xoxo linda