Morgonpigg?

Vaknade 20 över 9 idag av mensvärken, kul! Hatar när den är så och att det inte går över trots tabletter...
Jag ska satsa på att ligga i sängen en stund till för att se om det hjälper. Blev så satans hungrig med så tog en macka men kom på att jag åt upp mitt pålägg igår så det blev bara smör på -.-'
Låg i sängen innan och läste 3 kapitell av boken, stämmer fortfarande inte alls med filmen, så sjukt irriterande! Personligen så tycker jag (än så länge) att filmen var bättre, allt händer mer utförligt och bättre där. Delar som är lite långa i filmen är kanske inte ens en sida i boken ibland, dåligt...

Mamma sa att det skulle va fint väder idag så vi kanske ska ut och fixa lite sen. Jag ska i alla fall ha min Linda-dag idag. Får se när det blir bara, smartast är ju efter vi har fixat allt som vi ska. Ska se om vi kan grilla senare idag :D

Nu ska jag kolla klart på OTH och sen får jag se vad jag gör :) Tack vare Joel så lyckades jag lägga över låtar från skivan till min dator! :D Känns riktigt bra för nu får jag "Smurfar som smurfar" och det var den jag helst ville ha :P

Kom på nu att jag måste lägga över allt på datorn till hårddisken idag med, ska se om dom har hittat min egna med -.-'

xoxo linda