Polisen

Ringde ju polisen igår men var tvungen att ringa idag igen för att ta bort anmälningen på telefonen. Den anmälningen är bort men nu är pengarna anmälda och namnen nämda. Jag vet att dom troligen kommer lägga ner det, men kanske att dom inte gör det om dom har namnen på dom som gjorde det.

I alla fall, satt ett tag och pratade med dom och sen gick jag upp. Julian har hittat fodralet till telefonen så det känns också skönt. Så nu saknas bara "pajen" till smycket. Ska hämta den sen när vi ska till Växjö.

Idag ska jag försöka laga piercingen som gick sönder i tisdags och även laga två tröjor om jag hittar symaskinen. Annars får jag nog tyvärr be mormor. Känns så onödigt att hon ska göra det när det är så små hål. Men vi får se :) Sen ska jag göra fotoläxan också.
Va så jävla arg igår så jag gjorde klart teorin innan jag gick och la mig. Så nu är den med gjord.

Har kännt mig rätt effektiv denna veckan faktiskt, har hunnit göra mkt och det mesta är sen i fredags!

xoxo linda