Provar mammas IPad 2 ;)

Tror faktiskt att jag lyx lades lösa så jag kan blogga från mobilen med, duktigt ;) My trodde inte att man kunde blogga från denna men bäst som man e så löser man allt!

Igår så var det fem månader med min sötnos och det firade vi med att sova i lägenheten, efter att jag och My hade jobbat. Det gick faktiskt ganska fort och tack vare pappa så löste det sig med bussen, tackar!

I lägenheten så kollade vi vad som behövde köpas så vi kunde äta. Vi gick till ICA Dalbo och då ringer My och börjar fråga om tvätten, viktiga saker! Det var mysigt i lägenheten och det blev en ganska tidig kväll eftersom jag e trött av mig (a'
Ska göra ett inlägg imon med en bild på oss och gratta oss :p

Just nu är jag uppe hos My och ska hjälpa henne med engelskan men vi gör inte så mkt någon av oss ^^

xoxo linda