Vad ska vi göra?

Lyssnar på Smurfarna just nu och då sjöng dom som rubriken säger! :)

I alla fall, har varit på stan och kollat lite med Amanda :) Hon hjälpte mig även att hitta något till Maxi, och det var inte det lättaste precis! Hatar att köpa till killa, dom säger ALDRIG vad dom vill ha och då e de svårt att veta vad dom tycker om och vad dom vill ha. Så just nu skiter jag i om han blir nöjd eller inte :P Men jag vet att jag kommer ångra allt imon när han får det :P

Är lite stolt över mig själv också. Hatar att ringa till folk eller företag men innan så ringde jag till trafikskolan och anmälde både mig och My till teorilektionerna och det är inte illa ;) Så på onsdag är första lektionen och sen varje måndag ett antal veckor framöver. Tror det blir bra :)

Sitter och väntar på att Maxi ska få rast. My gick ganska nyligen in så sitter ensam på golvet jämte matsalen :P Känns lite emo ;) Men sen ska jag hem och städa, måste packa inför imon också och då måste jag komma ihåg teoriböckerna!

Fick inte tillbaka man dator idag heller -.-' "Kom imon för då är Patrik här", som att det hjälper? Och så vill dom att jag ska lämna in lånedatorn för jag sa att "musknapparna" är sega och fungerar inte alltid. Då kommer dom ju garanterat slarva bort den också, så nej tack!!


Fullt seriös på den!

Alla ska på utflykt
Tar varann i handen
Och alla går
Vägen som leder ner till stranden
Sjunger på en visa
I den sista svängen
Och alla får
Sjunga lalala i refrängen

xoxo linda