20 år under bältet

Har inte haft tid att skriva idag. Idrotten va faktiskt rolig, ovanligt! Skolan har stängt ner nätet så man kommer bara ut om man loggar in på ett annat nätverk och självklart fungerade inte det. Så jag va utan internet hela dagen. När jag slutade hade vi körlektion och det gick inte speciellt bra, hatar att köra i regn. Sen till skolan och plugga teori. Fick 66 av 70 på fas A så nu är jag äntligen godkänd. Har haft över 60 innan och då ska man egentligen vara godkänd men den bråkar med mig. Men ska dit och plugga mer!!!

Har haft en väldigt dålig vecka när det gället körningen på trafikskolan. Hoppas det blir bättre nästa gång... Gick en runda med My runt 8 och kom hem ganska nyligen. Handlade lite på Rusta innan, brukar inte göra det så det var lite ovanligt? Ska ta kort på det sen, finns även bilder från när vi gick en sväng, riktigt skönt för det var svalt och härligt! :)

Nu ska jag gå upp och kolla på Stefan och Krister med My, "20 år under bältet" heter den. Ska äta lite chips till det med :) Kanske tar en snabb dusch också, eller om jag gör det imon på morgonen innan vi sticker till Växjö!
Gjorde denna bilden idag på median:


xoxo linda