Älmhult

Snart åker hela familjen till Älmhult för pappa ska köpa bil :) Efter det så sticker jag, My och mamma till Växjö för att jobba! Får hoppas att det går fort för jag tycker det är ganska tråkigt :P

Hos mormor blir det nog kul i alla fall :) Ska ju provköra bilen och lite sånt innan vi tar med oss den hem. Kommer stå 4 bilar hemma då och jag har ingen aning om var vi ska ställa dom... Mitt kusinbarn skulle få pappas nuvarande bil så den försvinner ju någon dag, men sen blir det 3 ändå.
Det är en väldigt stor parkering utanför oss men kyrkan äger den så vi får inte stå där. Enligt grundregeln så får man parkera 24 timmar under vardagar och fritt under helger. så dom kanske har något sånt? Aja, det löser sig alltid :)

Nu ska jag äta upp min kräm för vi åker om någon minut!

xoxo linda