Engelska B

Innan idag så hade jag och Elin den muntliga delen av det nationella provet i ENG B och det gick väl ganska bra. Man är alltid lite sämre än vad man egentligen är när man ska prata högt och när det är något viktigt. Men vi blev i alla fall godkända och det är skönt, får nog reda på riktiga betyget nästa vecka eller något?

Fick även reda på att vi INTE får välja vilka vi ska redovisa för imon så jag tar med mig min PP och så får vi se hur det går. Hon kanske väljer snälla grupper och då kanske jag kör på mitt andra alternativ, men vi får se...

Ska snart gå ut och möta Amanda för hon är påväg! Sen är det lunch och sen har vi foto, ska skriva klart om en fotograf, sjukt tråkigt men man måste ju... När jag kommer hem så ska jag plugga en massa svenska så jag har koll på det imon!!!! Vill inte...

xoxo linda