Kvällsbesök :)

En killkompis kom och överraskade mig med ett besök för ungefär 1 timme sen och gick precis hem, det tackar man för! :) Det behövdes och det är faktiskt första gången en kompis gör så, bara komemr oanmäld och stannar en stund och bara pratar.
Kom hem från mormor lite innan han kom och där va det jätte kul, massa folk och den delen av släkten träffar man så sällan! Kanske ska spendera valborg med kusinen i Vislanda, men vet inte riktigt ännu. Får se om något annat dyker upp, man vet ju aldrig! Förr året va vi hos mormor men då hade jag Maxi med mig så det var ju kul då.

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vill kolla på film men vet inte riktigt vad. Under tiden hade jag även tänkt läsa lite danska+norska eftersom vi har provi det på svenskan på onsdag, och läsa lite skyltar (teori). Men jag kommer väl på något annars...

xoxo linda