Media

Har inte skrivit på ett tag. Igår hade jag NP i SV och det gick väl bra. Fick tillbaka ett annat prov i SV som jag hade fått MVG på men sen visade det sig att jag "bara" hade fått VG+ så det ändrade hon. Jag var 2 poäng ifrån ett MVG och det störde mig rätt mycket. Men ska väl inte klaga...
Efter skolan gick jag och fikade på Hennings medan jag väntade på My och mamma.


När dom kom så fikade vi ihop lite och pratade om proven och lite annat, sen åkte vi för att jobba. När vi va klara med det så handlade vi lite saker och sen hem! När vi kom hem så åt vi och vid 8 stack jag och My ut med Cosmin, kul som vanligt :)

Hade idrott innan och jag känner på mig att träningsverken inte kommer vara trevlig ikväll. Nu har jag media, väldigt segt... Snart ska nog jag och Elin redovisa från resorna och efter skolan hänger jag med My på körlektion. Sen har hon utvecklingssamtal och då roar jag mig på stan (y'

xoxo linda