Plugg

Har ju varit en hel del pluggande inför de nationella proven som vi har haft, alltså de muntliga delarna. Som gick helt okej får man väl säga, fick ett bra betyg på den i svenska i alla fall och jag är nöjd med ämnet jag valde. Hade jag pratat några sekunder till så hade jag förtjänat betyget mer, men jag tycker ändå att jag gjorde det :)

Nu har vi bara den skriftliga delen som är på onsdag, 5 timmar har man på sig att bli klar. Om jag känner mig själv rätt så är jag klar ganska fort, troligen innan lunch.

I tisdags hade vi ju NP i engelska och jag körde med Elin då. Jag tycker att vi va duktiga, jag va inte lika bra som Elin men jag vet att jag i alla fall har ett G och det är det viktigaste, även om ett VG inte hade suttit helt fel...

Det är två prov kvar i engelska och dom börjar i maj. Har ingen aning om hur det ska gå faktiskt, men jag får hoppas på det bästa! :)

Nu ska jag plugga teori, började läsa lite innan men sen va det TV-dags med My och pappa! :)

(gammal bild)

xoxo linda