Snart lunch

Har varit väldigt dålig på att skriva här den senaste tiden. Igår hade jag ju inte tid för jag va på Grönkulla och filmade. Fanns en och annan snygging måste jag säga, synd att det är -96or bara... Men det va kul att filma :) Hade körlektion först och det gick bra, han har sagt att jag hinner ta körkortet innan sommarlovet så det känns skönt, och idag ska vi boka in halkbanan :)

Va hemma runt 9 igår, stannade kvar rätt länge och pratade med 2 av musiklärarna, alltid lika kul! :) Pratade lite med en lärare från Moheda också, han verkar riktigt kul! Skulle varit med idag med men fick inte ta ledigt, synd...

Efter skolan så har jag körning, och vid 5 har jag utvecklingssamtal, hoppas att det går bra! Imon har vi NP i SV och får sluta när vi är klara och då planerar jag att dra till trafikskolan och plugga teori! Efter rasten har jag foto och det kommer väl bli segt som vanligt...

Höll på att bryta ihop lite med för fick reda på att Ulrik Munther kommer till Växjö på lördag, och då ska vi fira mitt söta kusinbarn, så hinner inte ens va där en timme :( Men måste verkligen se Ulrik, är lite fjortis när det gäller honom...

xoxo linda