Ulrik Munther!



Ser ju ut som att han kollar i kameran, och självklart blev den bilden suddig så man inte vet -.-'



Det var några av bilderna som vi tog. Mest var det My som tog för jag valde fel kamera att ta med...
Men han va sjukt bra, som alltid. Som jag sagt innan (fjortisvarning) så kan jag gifta mig med honom!! Tyvärr spelade han bara 3 låtar :(  Men det gjorde att vi kunde åka tillbaka till kusinbarnet som firades! Han fyller 3 dne2  maj tror jag att det är.
Han va så söt, jag frågade om jag kunde få en kram när vi skulle hem, och han slänger sig i armarna på mig, aww :) Men det har varit en bra dag och när jag är klar här så ska jag upp och se om dom vill äta jordgubbar :D

Imon åker vi och hämtar en bil till mig och My :) Hoppas man blir ännu mer taggad på att få det där förbannade kortet nu då! Ska plugga teori imon, och kanske lite ikväll också. Har ingen körlektion i veckan så kommer plugga teori efter skolan istället :)

xoxo linda