Will you follow me home?

Lyssnar på musik just nu, My berättade för någon dag sen att man kan lyssna på alla låtar hur mycket man vill på Spotify nu. Jag har inte lyssnat där på sjukt länge just för att dom bra låtarna va "slut". Vill inte lägga pengar på att få premium så...

Men har fixat lite där med nu då så jag har alla låtar som jag lyssnar på och har igång det lite nu. Ska snart gå till pappa för vi ska kolla på Let's dance. Får se om det är bra :) Sen ska jag kolla på HP med mamma men vi är inte överens om vilken av dom vi vill se. Jag vill se 1 för dom är så sjukt söta i den men hon vill se 3 så vi får se hur det blir :)


Det är fredag och då får man se ut precis som man vill! Så skönt att bara vara hemma och slappa :)

Har foto kvar att göra och plugga lite på svenskan också, sen är jag klar med alla skoluppgifter! Och jag ska ge mig på foto ikväll hade jag tänkt. Ska skriva upp lite saker som jag måste köpa med, blir förhoppningsvis Ullared snart! Men lite kan jag ju hitta i stan och det krisar eller något :)

xoxo linda