Fredagsmys!

I torsdags stack jag till Vislanda för att va med Tonie, Eddie, Hanna, Mike, Jocke och några till, alltid kul! :)
 
Idag började skolan och det gick väl bra, va ganska segt som alltid :)  Va hos SYVen och pratade om psykologin, tydligen va det nära att jag fick läsa kursen och hon skulle skrivit till mig att jag fick läsa det, men sen kom det något emellan, typ någon som behövde poängen eller något så det blev aldrig något. MEN, hon sa att när allt har lagt sig ( hon har fortfarande inte koll på om alla läser tillräckligt m.m) så kan vi se om det finns någon plats. Om jag får, då är risken att jag inte få läsa ihop med min klass, men läste nu att My har på vårterminen så har henne då i alla fall :)
 
Hämtade både busskort och parkeringstillstånd, har påbörjat lite med mitt projektarbete och fått allt till min APU. Ska ju va hos Martin så ska prata med honom imon om det för då ska jag filma.
 
Just nu sitter jag, My och Janeth uppe hos My och pratar lite, kollar även igenom scheman och sånt. Om ca 30 minuter ska jag köra mamma till Växjö och sen kommer Robin hit, så vi 4 ska sitta och kolla på Stefan&Krister som är vid 20:00 ikväll. Mysigt! :)
 
Imon ska jag ju som sagt jobba, och sen ska vi på kalas för min kusin fyller 9 (?) och efter det blir det att hitta på något med Mike :)
 
xoxo linda