PLL

Håller på att skicka filmer till Martin just nu, snart klar tror jag. Under tiden tänkte jag kolla på Pretty Little Liars. Har ju sett dom 2 första säsongerna när dom gick på TV och nu håller jag på med 3an, men på nätet, tycker egentligen inte om det för jag vill ha text till, men det funkar ändå :) Har typ 5 avsnitt kvar så är ju snart klar med det också!
 
Körde vill Växjö innan för att hämta My och sen träna, efter det drog jag till skolan ändå för vi va klara typ kavrt i 1. Kom fram till att jag ska byta praktikplats och vara på en annan på torsdagar, men är på M Fashion nästa vecka också. Hoppas det blir bra :) Trivs hos Martin men har inte mycket att göra där varje vecka.
 

Bilder från fredags och lördags!
 

Spenderade fredagkvällen med dessa människor + Jacob. Mysigt :)
 
xoxo linda