Mer död än levande

Har skrivit klart och lämnat in psykolgiskiten, en filmanalys, och jag tycker inte den liknar en analys alls! Hoppas han inte ändrar sig och ger mig ett IG. Men gör han det så tycker jag det är fel då jag har gjort allt annat och varit med på alla lektioner utom en! Fast han är väldigt speciell som lärare, tycker inte alltid om honom.
 
Idag så tog jag bilen till skolan för att äta julbord där, gott faktiskt! Efter det så åkte jag, My, Janeth och mamma och handlade lite och sen åkte alla utom mamma hem. Vi åt lite hemma och sen åkte vi till Vislanda för att fika hos Karroh. Har kollat lite med henne om hon och pojkvännen vill ställa upp som modeller till mitt projektarbete och det gick bra :) Nu måste jag verkligen få klart bilderna innan skolan börjar!!  Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, har inte riktigt haft tid. Är så trött så jag kan dö känns det som och det är inte skönt. Men ska snart sova, ska jobba imon...
 
Funderar på att läsa lite innan jag sover men jag vet inte om jag orkar det. Köpte 2 mössor från Konkursbutiken i Väckelsång (?) innan för 299:- styck, jätte mysiga :)
 
Har även fått mina piercingar idag så har bytt i navel och tunga. Man ser inte det på kortet men det är samma rosa färg :) Totalt blev det 8 pieringar, 6 till tunga och 2 till navel, med frakt så gick det på 183:- och det är billigt!
 
xoxo linda