Sagan om ringen

Mamma berättade att dom visar alla "Sagan om ringen" - filmerna tre lördagar i rad med start idag, så tittar faktiskt på det. Kollade på den med Rickard men när man skulle byta till CD 2 orkade jag inte mer, tycker dom är lite för långa. Men kom på att det ska bli mitt nyårslöfte, att se ALLA filmerna. Förstår inte hur svårt det kan va egentligen, det är bara 3 och det är ju inte alls mycket om man jämför med typ Harry Potter som är 8 filmer. Dock inte lika långa för jag kollar på Sagan om ringen extended version (?) och dom är ju då lite längre än dom "vanliga".
Men kollar inte så flitigt just nu, har annat som jag kan göra under tiden så då blir det att jag gör det istället.
 
Dansade med My innan, kul med nya låtar! Trött blev man också så det är bra träning :) Ska försöka göra det några gånger i veckan, kan ju inte alltid till gymmet och om jag ska vara helt ärlig har jag inte varit där speciellt ofta. Några tjejer i klassen som tränar regelbundet, lite avis att dom faktiskt orkar och inte tröttnar på det, önskar att jag va lite sån också ibland.
 
Nu ska jag ge mig på lite Scrap booking tänkte jag, köpte saker i början av året men har varit väldigt dålig på att göra något med det. Ska även fixa över bilder på det jag köpte i Göteborg, tyvärr är dom inte så super tydliga.
 
xoxo linda