Shoppa

Är i Växjö just nu med My. Har köpt en kjol som jag tror passar vid nyår :) ska prova när jag kommer hem.

I tisdags åkte jag till min kusin för att festa men hände massa saker så jag tappade suget.

I onsdags åkte jag, lagom nervös, hem till Rickard för första gången. Det gick bra men jag kände mig super töntig ^^ sov där och myste även med katterna.

Igår blev det stan med Rickard, My och Janeth. För mycket folk så jag köpte bara en film. Sen åkte vi hem till oss och åt. Efter det kollade vi på film och sov :)

Idag blev det stan igen, fast med My och mamma. Har fixat armband till balen och en ring till födelsedagen.
Vi åt med våran barndomskompis och hans mamma. Bestämde att dom ska komma nästa helg och då ska vi laga mat och ha kul! :)
Nu går jag runt med My men vi ska snart hem och då blir det nog att försöka plugga lite.

xoxo linda