The Hobbit

En sak som både jag och My tyckte var kul va när Sméagol sa Gollum (som han tydligen blev kallad för när han gjorde konstiga ljud, eller va det nu stod). Varje gång han sa Gollum så lät det som att han försökte hosta upp en hårboll. Jag vet att det inte låter kul men höll på att fnittra hela tiden, och varje gång han gjorde så. Eftersom ingen av oss har sett Sagan om ringen - filmerna så visste vi ju inte om detta, och det gör det extra kul.
 
En anna sak som jag gillade var en av skådisarna. Först tyckte jag inte alls att han va snygg, tyckte inte att någon av dom var det, men när tiden gick och filmen var lite dryg så kollade man på dom och då fastnade jag. Han spelade dvärgen Kili.
Bild från filmen. Ingen brukar ha samma killsmak som jag så är väl ensam om att gilla honom ;) Ska fortsätta att drömma mig bort en liten stund, sen ska jag lägga mig!
 
Imon åker jag, My, mamma och mormor till Göteborg, minns inte om jag skrev det. Ska gå på julmarknad på Liseberg och på lördag ska vi se Stefan och Christer, så mycket roligare att se dom på plats än på TV, blir en helt annan känsla! Kommer troligen blogga lite från mobilen, men har datorn med mig. Får se vad man roar sig med i bilen. Kanske ska ta tiden att se på Sagan om ringen? Har ju i alla fall runt 3 timmar på mig, även om filmerna är längre. Aja, får se hur jag gör. GOD NATT!
 
xoxo linda