Typ död

Var ju studentfest igår, sällskapet var super! Men hade inte överdrivet kul inne på Grace, musiken va mycket bättre förra gången tycker jag. Men men, kul hade jag ändå :) Jag, Elin, Rickard och Gustaf sov i lägenheten men jag va jätte pigg och hade lite överskottsenergi så låg och bråkade lite. Sov ca 2 timmar, kändes som en bra ide då men har varit helt död i skolan. Som tur väl är så har vi bara kollat på film, men måste göra en filmanalys från psykologin och jag har skrivit 1 sida och det känns skit dåligt! Måste kolla om den så jag skriver rätt också, men ska skriva en sida imon också för den måste in då. Men har ändå haft en mysig dag :)
 
Har egentligen fått jullov nu för imon skulle vi bara äta, men jag har för mig att det brukar vara god mat när det är julbord i skolan så ska faktiskt in till Växjö för att äta. Får se om jag ska träna lite också, har varit väldigt dålig med det... Men vi får se! Ska till Karroh och fika med My och Janeth i alla fall :) Bakade cornflakeskakor med My nyss, blev inte så många men det duger.
 
Är så sjukt stressad just nu, ligger efter rätt mycket med projektarbetet så måste verkligen ta tag i det nu på lovet! Ska se om jag kan hitta andra som kan ställa upp på bild. Men det löser sig alltid. Är trött som ett as men kan inte sova riktigt ännu, ska göra lite projektarbete och sen ska jag se om jag kan slappna av lite.
 
xoxo linda