Until the end

Sitter i lägenheten och väntar på My m.m. för vi ska ju förfesta här. Har varit och fått en djuprengörande ansiktsbehandling på Speciallist läkargruppen och det känns riktigt skönt, ska tillbaka i Januari och fortsätta :) Gick förbi skolan en snabbis för att träffa Rickard och Gustaf :)
 
Har diskat sen jag kom hit och plockat undan lite. Vet inte riktigt vilka som kommer och dom andra gångerna har dom som varit här inte varit så duktiga att hålla reda på saker och ting så nu har jag rensat lite. Kan troligen inte sminka mig fören vi är på Grace heller, ögonen rinner ju som sagt... Men jag får byta om och sånt i alla fall. Men det tar My med sig i bilen så inte ens det kan jag göra nu, men hade ändå varit för tidigt!
 
Bjuder på en gammal bild på mig!
Ser ut som att jag hade rätt tjockt hår där, kan jag få tillbaka det tack? :)
 
Köpte nya skor igår när jag va i stan med Janeth, älskar dom! Endast 199:- på rea, inann kostade dom 399:- eller om det va 499:- Underbart sköna är dom också! Men ska inte använda dom fören snön är borta helt, alltså ingen blask heller, vill ju inte förstöra dom redan.
 
xoxo linda