APU dag 2

Det var ju schemabryt idag för dom skulle fixa inför sina utvecklingssamtal, så Pelle gav oss 2 alternativ.
1. Vara med på lektionen och inte göra ett skit mer än att kolla på
2. Måla podierna i Aulan svarta
Vi valde att måla! Han blev helnöjd så det vad ju bra. Vi fick bara lite färg på oss, jag fick ett litet streck på knät, och det gjorde inget för färgen var vattenlöslig.
Dock fick jag blod på fram och baksidan av låret när jag rev bort en skinbit, men tydligen syntes det knappt.

Annars då? Nja, det har väl inte hänt så mycket. Hade 1 riktigt lektion idag. Vi gick igenom media uppgiften och fick även lite tips så det ska nog lösa sig! Ska göra klart i stort sett allt med idrotten idag tänkte jag. Ska även svara på alla frågor i NKn så jag kan öva. My hade provet idag så hon kanske kan hjälpa mig att svara på några av dom, räknade ut att det var 6 uppgifter så det var ju inte så många kvar!

xoxo linda