Att leva med size zero

Sitter och kolla på det just nu och jag fattar inte hur man kan vilja se ut så! I Sverige e det ju storlek 30 och det finns inte ens, i alla fall har jag aldrig sett det. Tycker det är skit svårt att hitta storlek 32 liksom. Dom ser ju bara äckliga ut, i alla fall dom på TVn. Usch...

Igår var det kalas. Det var kul, som det brukar vara. Mindre folk än vanligt bara, men gjorde ju inget :) Va hemma innan 8 pga av en sak. När vi kom hem så satt jag, My och Nils nere hos pappa och kollade på Melodifestivalen. Ulrik Munther va ju med!! Med risk för att låta som en fjortis nu, men jag skulle lätt kunna gifta mig med honom! Tycker han helt klart va bäst och blev jätte glad när han gick vidare. Även han David eller vad han hette, var bra. Sjukt fult nummer men tror att det är en låt som kommer spelas ganska flitigt på fester när den släpps.
När det var slut gick alla förutom pappa upp till mamma och då gjorde vi pastasallad och åt det samtidigt som vi kollade på Scooby Doo ;)

Idag har jag läst ut boken, varit med mamma, kollat på inspelningar och nu har jag ansiktsmask på mig. Kan behövas efter att man använder smink nästan varje dag. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, funderar på om jag ska ge mig på lite teori. Eller så kollar jag på OC och tar det lugnt :)

xoxo linda