Big Brother

Ligger i sängen och kollar på det just nu. Borde egentligen sova eftersom jag gärna vill vara pigg inför praktiken, det är ju trots allt första dagen! Känns lite fel att behöva ta ledigt 1,5 dag redan första veckan. Men vad gör man, även om jag inte vill gå på begravningen så känner jag att jag måste. Jag vill inte känna ånger över att jag inte gick. Då sitter jag hellre och lipar en stund, kan vara skönt det med!

Ska även diskutera schemat för jag förstår inte riktigt allt, och tror inte vi behöver vara med på allt heller. Men man vet ju aldrig! Skulle kolla efter sommarjobb men hittade inget som föll mig i smaken, och om jag hade gjort det så hade det nog inte varit här eller i Växjö. Fast det är ju ett tag kvar så vi får se :)

Åt för mycket mat så mår inte så superbra just nu, så ska faktiskt sova nu för då brukar det gå över. Så vi syns väl imon! :)

xoxo linda